تا

%0

تخفیف

آرایشگاه الی مین

سعادت آباد

1423 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه الی مین

سالن زیبایی الی مین

ناخن هاس دست همیشه برای همه خانم ها جذابیت خاصی دارند . همه ی خانم ها دوست دارند وقتی به دست های خود نگاه می کنند . ناخن های خوش فرم، خوش رنگ و زیبایی داشته باشند . زیرا نگاه به ناخن های خوشرنگ روحیه هر بانویی را خوب می کند . و حس زیبایی را در آنها دوچندان می نماید .

آرایشگاه  الی مین با متخصصین آرایشی و زیبایی خود ناخن های شما را به بهترین شکل ممکن می آرایند. که وقتی با دست های خود نگاه می کنید از دیدن ناخن های خود به وجد آیید. حتی اگر ناخن های شما در بدترین حالت ممکن باشند،  آرایشگاه الی مین آنها را زیبا و جذاب می کند .

آرایشگاه  الی مین با محیطی بهداشتی و لوکس خود در یکی از بهترین مناطق تهران می تواند یک انتخاب عالی برای زیباتر کردن ناخن های شما باشد . سالن زیبایی الی مین علاوه بر خدمات کاشت ناخن خدمات دیگری از قبیل :  کاشت مژه ، اکستنشن مژه و ابرو ، بافت ، اصلاح ، ابرو نیز انجام می دهد.

این سالن با کارکنانی حرفه ای و کارآزموده و البته خوش برخورد می تواند نگرانی های شما بابت پیدا کردن آرایشگاهی که  ناخن های  دست خود را به آن بسپارید تا زیبا کنند را از بین می برد . برای رفتن به این آرایشگاه به خیابان سعادت آباد بروید در چهارراه سرو وارد کوچه آسمان 4شرقی شوید و پلاک 50 را بیابید. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ صبح الی ۱۷

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه

آدرس :

سعادت آباد، بعد از چهار راه سرو، آسمان ۴ شرقی، پلاک ۵۰، واحد زیر همکف

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه الی مین استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه الی مین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!