تا

%0

تخفیف

مرکز پزشکان ملورین

139 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مرکز پزشکان ملورین

مرکز پزشکان ملورین این افتخار را دارد که به عنوان اولین مرکز در ایران، تمامی تجهیزات لاغری و زیبایی خود را از کمپانی های معتبر و به روز اروپایی و از پیشرفته ترین دستگاه ها از شرکت های RENEVE فرانسه، efb Beaute فرانسه و Sorisa اسپانیا تهیه نموده است.

 

کلیه تجهیزات این مجموعه دارای گواهینامه CE Medical از SGS فرانسه و UL آمریکا، FDA آمریکا و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد. این مجموعه با بهره مندی از متخصصین و پزشکان مجرب در زمینه پوست، زیبایی، لاغری و همچنین متدهای انحصاری و متمایز، خدمات خود را به صورت حرفه ای و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های موجود به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می نماید.

 

شایان ذکر است ملورین با اعزام تیم خود برای گذراندن دوره های آموزشی جهت استفاده از متد های خاص و اخذ مجوز و گواهینامه جهت استفاده از روش های درمانی RENEVE ،efb Beaute و Sorisa سعی بر آن داشته تا به معنای خاص کلمه به توانایی ارائه خدماتی ناب و کاملا متمایز، درخور شان مراجعه کنندگان عزیز دست یابد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

زعفرانیه - مقدس اردبیلی - روبروی مرکز خرید پالادیوم - پلاک ۸۱- واحد ۶۱

چگونه می توانم از تخفیف مرکز پزشکان ملورین استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مرکز پزشکان ملورین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!