تا

%0

تخفیف

باشگاه ورزشی افروز

شهرک اکباتان

192 خرید تا امروز

3.7

5 نظر

درباره باشگاه ورزشی افروز

باشگاه ورزشی افروز یکی از باشگاه های مدرن اکباتان می باشد که دارای ورزش های متنوعی است . ورزش هایی نظیر ایروبیک ، پیلاتس ، تی آر ایکس و .. که برای تناسب اندام  و همچنین سلامتی شما بسیار مفید هستند و یک تفریح شاد هم به حساب می آیند. در باشگاه ورزشی افروز شما هم سلامتی و هم تفریح را با هم تجربه میکنید  و یک روز شاد خواهید داشت.

مدیران ، مربیان و کارکنان باشگاه ورزشی افروز با صداقت و پشتکار و رعایت اخلاق حرفه ای ، در کمال احترام برای هر چه بهتر ارائه خدمات به شما عزیزان تلاش میکنند.

باشگاه ورزشی افروز دارای امکانات و تجهیزات مدرن و با کیفیتی است که نقش بسزایی در روند فعالیت ورزشی شما دارد و تمامی امکانات مد نظرتان ، برای شما عزیزان مهیا است.

اگر میخواهید سلامتی و ورزش را در یکی از باشگاه های خوب تجربه کنید ، سری به باشگاه ورزشی افروز بزنید ،  برای رسیدن به این باشگاه باید به سمت اکباتان آمده ، در فاز یک ، بلوک c2 ، باشگاه ورزشی افروز را پیدا خواهید کرد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

تمامی روزهای هفته

آدرس :

اکباتان-فاز۱-بلوکc2 ، روبه روی ورودی ۱۴

چگونه می توانم از تخفیف باشگاه ورزشی افروز استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باشگاه ورزشی افروز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!