تا

%0

تخفیف

رستوران رامادا

محله ابوذر

3377 خرید تا امروز

4.3

3 نظر

درباره رستوران رامادا

رستوران ایتالیایی رامادا یکی از رستوران خوب تهران هست که همه حداقل باید یک بار آن را امتحان کنند. البته مطمئنیم که پس از یک بار امتحان کردن رستوران رامادا به مشتریان ثابت و پروپا قرص این رستوران لوکس و مجلل در آیت الله کاشانی می پیوندید.  رستوران رامادا در محیطی دنج و صمیمی آماده پذیرایی از شماست و با منوی متنوع ایتالیایی مملو از غذاهای سالم و خوشمزه اشتهای شما را به وجود خواهد آورد.  شما می توانید انواع پیتزا، لازانیا، پاستا، برگر، کالزون، استیک و بشقاب های دریایی گریل را با پیش غذا و نوشیدنی های تازه و گوارای این کافه رستوران ایتالیایی سفارش دهید. 

یکی از ویژگی های مهم و اصلی رستوران رامادا استفاده از مواد غذایی تازه و از همه مهم تر سالم و مقوی است به طوری که در پیتزا های این رستوران از سوسیس و کالباس به هیچ عنوان استفاده نشده و خمیر پیتزا نیز به صورت روزانه و تازه تهیه می شود. استفاده از انواع ادویه های مخصوص سوئدی، ایتالیایی و آمریکایی به همراه سس های دست ساز و مخصوص رستوران راماده از دیگر ویژگی های خاص غذاهای خوشمزه این رستوران است که طعمی لذیذ و کیفیت عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

فضای آرام و دیدنی این کافه رستوران از دیگر ویژگی های رستوران خوب است. آبنمای دیدنی و زیبایی که در این رستوران قابل مشاهده است با پخش موسیقی ای آرامش بخش فضای خاصی به این رستوران 70 نفره بخشیده است. مطمئنیم که در این رستوران خاطره ای خوش را برای خود ثبت می کنید و از یک غذای سالم و خوشمزه در این رستوران لذت خواهید برد. تخفیف های بنظیر رستوران لوکس و مجلل رامادا را از دست ندهید...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از افطار تا ۲ شب

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه باهماهنگی

آدرس :

خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، رو بروی بیمارستان پیامبران،جنب بانک آینده

چگونه می توانم از تخفیف رستوران رامادا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران رامادا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!