تا

%0

تخفیف

سینما ۶ بعدی دریاچه خلیج فارس (چیتگر)

34 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره سینما ۶ بعدی دریاچه خلیج فارس (چیتگر)

دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در منطقه ۲۲ تهران با امکانات متنوع تفریحی شما را به یک روز متفاوت فرامی خواند.سینمای ۶ بعدی دریاچه خلیج فارس از جدید ترین انواع سینماها بوده که دارای فیلم های بسیار جدید و زیبا و با هیجان بسیار بالا می باشد چرا که سینماهای ۶ بعدی با صندلی های جداگانه و تکان خوردن آن در زمان تماشای فیلم تمامی احساس های هیجانی را به شما منتقل کرده و حس معلق بودن را به شما می دهد. عینک مخصوص تماشای این فیلم ، هیجان را چندین برابر می کند. سینما۷ بعدی دریاچه خلیج فارس از پیشرفته ترین سینماهای چند بعدی حال حاضر ایران است که از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند می باشد. اوج هیجان را با سیستم ( ری ال اکشن تیاتر ) در سالن سینما ۶ بعدی دریاچه شهدای خلیج فارس تهران تجربه کنید.  سینما هفت بعدی از لحاظ سیستم حرکتی صندلی‌ها پیشرفته‌ ترین نوع سینماهای چند بعدی می‌باشد. مهم‌ترین تفاوت این نسل از سینماهای چند بعدی در سیستم حرکتی فوق پیشرفته و تک صندلی بودن آن می‌باشد که این امر سبب می‌شود که شبیه سازی حرکت‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شود. و تمامی قوت انتقال هیجان را به شما داشته باشد. سینما ۷ بعدی دریاچه خلیج فارس یک تفریح به همراه هیجان تمام و کمال را برای شما خواهد ساخت.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

تهران- دریاچه مصنوعی خلیج فارس-چیتگر

چگونه می توانم از تخفیف سینما ۶ بعدی دریاچه خلیج فارس (چیتگر) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سینما ۶ بعدی دریاچه خلیج فارس (چیتگر) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!