تا

%0

تخفیف

استخر سرپوشیده رسالت(دیهیم)

حسین آباد

1814 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره استخر سرپوشیده رسالت(دیهیم)

اهالی محله نظام آباد حتما باید استخر زیبا و مجهز دیهیم را امتحان کنند! بیشتر افراد وقتی به یک جایی فکر می کنند که برای تفریح و خوش گذرانی با دوستانشان به آنجا بروند استخر جز اولین مواردی است که به خاطرشان خطور می کند. پس اگر در محله مدنی شمالی زندگی می کنید باید حتما استخرهای آن را بشناسید و بدانید که استخر دیهیم یکی از بهترین های آن هاست. ورزش شنا یکی از محبوب ‌ترین ورزش‌ها در بین اقشار مختلف مردم در هر فصلی است، چه فصل گرما و چه سرما. شما در هر فصلی از یک آبتنی حسابی در استخر لذت می برید چون می توانید با این کار خستگی های خود را به آب بسپارید و جانی تازه بگیرید.

ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می‌توان آن را انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم کرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می‌سازد و باعث می‌شود که فرد انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند. امکانات ویژه استخر دیهیم مانند: سونای خشک، سونای بخار ، حوضچه آب سرد، ماساژ، محیط کاملا بهداشتی، مربی های حرفه ای برای استعدادیابی، کلاس آموزشی شنا و... همه و همه عللی هستند که شما را ترغیب می کنند بارها و بارها با دوستان و عزیزانتان به استخر دیهیم بروید و لحظاتی خوش و آرامش بخش را برای خود بسازید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان مدنی شمالی ، بعد از چهار راه نظام آباد ، جنب اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران ، مجتمع ورزشی رسالت

چگونه می توانم از تخفیف استخر سرپوشیده رسالت(دیهیم) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر سرپوشیده رسالت(دیهیم) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!