تا

%0

تخفیف

آتلیه عکاسی مهتاب

سعادت آباد

1102 خرید تا امروز

3.6

11 نظر

درباره آتلیه عکاسی مهتاب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دوربین های عکاسی و تصویربرداری ، کمتر کسی به آتلیه ها مراجعه می کند مگر برای گرفتن عکس از مراسم های خاص مثل نامزدی ، عروسی ، بارداری و ..  ولی آتلیه عکاسی مهتاب یکی از آتلیه های قدیمی و خوشنام سعادت آباد است که خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد و طرفدارهای زیادی دارد.
آتلیه عکاسی مهتاب با نورپردازی و دکوراسیون متفاوت بهترین عکس ها را از شما می گیرد . عکس هایی که یادآوری بهترین خاطرات زندگی شما هستند .
آتلیه عکاسی مهتاب دارای کادر متخصص و با تجربه ، به منظور ارتباط بهتر با کودکان شما است . این آتلیه در زمینه خدمات عکاسی و فیلم برداری و چاپ عکس در ابعاد محتلف دارای مجهزترین دستگاه های چاپ است . کلیه سفارشات اعم از عکس، شاسی، آلبوم و غیره قبل از بسته بندی و تحویل توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار گرفته تا محصولی بی عیب و نقص تحویل مشتریان عزیز گردد.
آتلیه عکاسی مهتاب همواره پیشگام در خلق ایده های نو و فراهم نمودن فضاهایی متفاوت و خاص عکسبرداری از تمامی رده های سنی می باشد.
برای رسیدن به آتلیه عکاسی مهتاب باید به سمت سعادت آباد آمده در خیابان ششم ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، واحد ۱۱ جنوبی ، آتلیه عکاسی مهتاب را خواهید یافت.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱:۳۰ صبح الی ۱۸

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

سعادت آباد، بلوار دریا، بعد از چهارراه مسجد به سمت غرب، پلاک 133

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه عکاسی مهتاب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه عکاسی مهتاب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!