تا

%14

تخفیف

مجموعه تله کابین توچال

توچال

الان بسته است

12170 خرید تا امروز

2 پیشنهاد فعال

3.7

153 نظر

همه

بازدید، ورودی و کارت عضویت

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره مجموعه تله کابین توچال

مجموعه‌ی تفریحی توچال تهران که در نزدیکی شمال این شهر واقع شده تفریح‌های متنوعی را در خود جای داده که یکی از مهم‌ترین و پرطرفدار‌ترین تفریحات توچال " تله کابین توچال " است. این تله کابین که یکی از طولانی‌ترین خطوط کابلراه در دنیاست در تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن و انتهای خیابان ولنجک در ۳ کیلومتری میدان تجریش در منطقه‌ی شمیران واقع شده است. پروژه‌ی ساخت تله کابین توچال با همکاری شرکت فرانسوی پوما در سال ۱۳۵۳ هجری شمسی آغاز گردید و در سال ۱۳۵۷ اتمام یافت.

معرفی ایستگاه های تله کابین توچال

ایستگاه اول این تله کابین در بام تهران واقع شده است. تله کابین توچال شامل ۳ خط کابلراه است که به ایستگاه‌های ۲، ۵ و ۷ (قله) منتهی می‌شود. همچنین این تله کابین شامل هفت ایستگاه، یک خط تله‌اسکی و سه خط تله‌سیژ می‌باشد.

این تله کابین مسافران خود را از ایستگاه اول و از ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا به ایستگاه هفتم در ارتفاع ۳۶۸۰ متری منتقل می‌کند. در واقع ایستگاه یک این تله کابین در ارتفاع 1900 متری، ایستگاه دو و سه در ارتفاع 2480 متری، ایستگاه پنج و شش در ارتفاع 2910 متری و ایستگاه هفتم که ایستگاه آخر است در ارتفاع 3680 متری قرار گرفته است. روی هم رفته درازای سه خط اصلی تله کابین نزدیک به ۷۵۰۰ متر می‌باشد که در میان تله کابین‌های نصب شده در دنیا یکی از طولانی‌ترین خطوط تله کابین پیوسته به‌شمار می‌رود.

امکانات ایستگاه های تله کابین توچال

ایستگاه اول تله کابین مورد استفاده‌ی گروه‌های مختلف مراجعه کننده قرار می‌گیرد و به خاطر شیب دره محدود بوده و آسفالت شده است. این مسیر دارای چند مسیر فرعی دیگر نیز می باشد که هنوز آسفالت نشده است. در ایستگاه اول امکاناتی نظیر زمین تنیس، بانجی جامپینگ، باشگاه تیر و کمان و تیراندازی و... وجود دارد.

شما در ایستگاه پنجم می‌توانید یکی از بهترین چشم اندازهای کلی شهر تهران را مشاهده کنید. اگر صرفا برای برف بازی به این منطقه رفته اید، می توانید در این ایستگاه توقف کرده و یک روز هیجان انگیز داشته باشید.

ایستگاه‌های ۲ و ۵ شامل رستوران و تفرجگاه و ایستگاه ۷ شامل پیست اسکی و هتل توچال می‌باشد. پیست اسکی توچال که با درازای 1200 متر از پایین قله توچال (۳۸۵۰ متر) آغاز شده و در هتل (۳۵۵۰ متر) پایان می‌پذیرد، دارای یک دستگاه تله‌سی‌یژ (دوپل‌مایر) و یک دستگاه تله‌اسکی است.

هتل توچال نیز در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا واقع شده و دارای ۳۰ اتاق و سوئیت است. در صورتی که بخواهید یک شب را در هتل توچال اقامت داشته باشید، باید فرم مربوط به آن را از طریق ایستگاه اول تله کابین توچال دریافت کرده و ضمن ارائه کارت شناسایی، هزینه‌ی آن را نیز بپردازید. طول مسیر رفت و برگشت تله‌کابین ۱۵ کیلومتر است که طی کردن این مسیر حدود 80 دقیقه زمان می‌برد.

بهترین زمان استفاده از تله کابین توچال

اگر شما قصد استفاده از این تله کابین را دارید، باید به شما اطلاع دهیم که بهترین زمان برای مراجعه به این مجموعه‌ی تفریحی ماه‌های اردیبهشت، خرداد در فصل بهار و ماه‌های مهر و آبان در فصل پاییز می‌باشد. البته که می‌توانید در سایر ماه‌های سال نیز به این مجموعه سر بزنید؛ ولی باید بدانید بهترین زمان صعود به قله‌ی توچال و بهره‌مندی از زیبایی‌های آن ماه‌هایی است که ذکر کردیم.

ظرفیت و ساعات کاری تله کابین توچال

تله کابین توچال با داشتن امکانات مختلف، ظرفیت 600 نفر در ساعت را دارد و چنانچه شما در روز‌های تعطیل و شلوغ به آن مراجعه نکنید، نگرانی از بابت معطل شدن و جای پارک نخواهید داشت.

 این نکته را مدنظر داشته باشید که ساعات و روز‌های کاری تله کابین ممکن است به خاطر شرایط جوی حاکم بر مجموعه و برنامه‌ریزی‌های فنی تغییر کند؛ بنابراین بهتر است قبل از مراجعه از طریق تماس و بررسی وضعیت آب و هوایی از باز بودن مجموعه‌ی توچال، اطمینان حاصل کنید.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

ظرفیت: نامحدود

دسترسی به وسایل نقلیه: آسان

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

8:00-13:00

یکشنبه

8:00-13:00

سه شنبه

8:00-13:00

چهارشنبه

8:00-13:00

پنج شنبه

7:00-12:00

جمعه

7:00-12:00

آدرس :

استان تهران، جاده مخصوص تله کابین

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه تله کابین توچال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه تله کابین توچال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 4 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود