تخفیف های بام لند تهران

بام لند تهران

بام لند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری تهران، همه امکاناتی که برای خوشگذرانی احتیاج دارید را فراهم کرده است. از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز گرفته، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع. امکانات بام لند تهران باعث شده تا همه روزهزاران نفر از این مکان بازدید کنند. وجود کافه و رستوران‌های زیاد و رو به دریاچه چیتگر که چشم اندازی منحصر به فرد دارند، از جذاب‌ترین دلایل رفتن به باملند است. وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. باملند را از سایر مراکز تفریحی تهران متمایز کرده است. علاوه بر این تخفیفان همیشه پیشنهادهای متنوع از تخفیف باملند را برای شما مهیا کرده است. در ادامه به معرفی تمامی مراکز تفریحی در این منطقه می‌پردازیم.

تفریحات بام لند

یکی از دلایلی که بام‌لند بسیار پرطرفدار است، وجود مراکز متنوع و متعدد تفریحی در کنار رستوران ها و مرکز خرید بام لند است. شما اهل هر نوع تفریح و هیجانی که باشید، می‌توانید در باملند آن را پیدا کنید. از بازی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی گرفته تا بازی‌های همگانی و هیجان انگیز که چند نفره هستند و می‌توانید دسته جمعی و با دوستان یا خانواده بازی کنید. در این قسمت قصد داریم تا شما را با همه مراکز تفریحی بام لند تهران آشنا کنیم. بسیاری از این مراکز تخفیف‌های خوبی هم ارائه می‌کنند. اگر به دنبال تخفیف بام لند هستید، سایت تخفیفان پیشنهادهای جذابی را برای شما تدارک دیده تا هم تفریح کنید و کم‌تر خرج کنید.


رستوران های بام لند

امروزه شکم‌گردی تبدیل به یکی از تفریحات خاص تهرانی‌ها شده و چه بهتر که این تفریح هیجان انگیز را در بام لند تهران انجام دهیم. یکی از بهترین جذابیت‌های مرکز خرید باملند، رستوران‌ها و کافه‌های آن است. رستوران های تهران و بهترین کافه های تهران در باملند هم شعبه دارند. بیشتر این رستوران‌ها از تراس‌های ساختمان‌های مرکز خرید بام لند استفاده می‌کنند تا چشم‌انداز منحصر به فردی از دریاچه چیتگر را در اختیار شما قرار دهند. در رستورانهای باملند هر نوع غذایی که دلتان خواست را می‌توانید پیدا کنید. از غذاهای عربی و لبنانی گرفته تا کباب‌های ایرانی رستوران رفتاری، استیک‌های خاص ممد استیک و کافه رستوران‌هایی که انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کنند. پیشنهاد ما این است که در زمان غروب آفتاب از رستوران های بام لند استفاده کنید که چشم انداز بسیار زیباتری دارند. شما می‌توانید در تراس این رستوران‌ها بنشینید و از چشم‌انداز زیبای این منطقه لذت ببرید.

برخی از این کافه‌ها و رستوران‌ها در فضای باز باملند واقع شده‌‌اند. فضای داخلی ندارند و صندلی‌هایی را در بیرون چیده‌اند و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های هیجان انگیزی را سرو می‌کنند. دکه‌ها را هم فراموش نکنید. این دکه‌ها اسنک‌های خاص و متفاوتی را با قیمت‌هایی بسیار مناسب عرضه می‌کنند.

 

مرکز خرید بام لند

فروشگاه‌های بام لند اولین مرکز خرید خطی ایران را تشکیل داده‌اند. ۱۲ ساختمان ۲ طبقه که برندهای باملند معمولا در طبقه همکف واقع شده‌اند. مرکز خرید باملند طیف وسیعی از برندها را عرضه می‌کند. در این مرکز خرید شما از زیورآلات گرفته تا پوشاک و لوازم الکترونیک را می‌توانید تهیه کنید. کسانی که اهل مد و لباس‌های شیک هستند، برندهای موجود در مرکز خرید بام لند برای آن‌ها حکم بهشت روی زمین را دارد. فروشگاه‌های باملند در طبقه همکف و زیر همکف ساختمان‌های مرکز خرید باملند واقع شده‌اند. از فروشگاه‌های مد و لباس گرفته تا فروشگاه‌های ساعت، طلا و جواهر و فروشگاهای لوازم ورزشی را در بام لند تهران می‌توانید مشاهده کنید. برندهای این مرکز خرید از معروف‌ترین برندهای دنیا هستند. شما می‌توانید برندهایی مانند منگو، بنتون، جین وست، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، کیا گاری، سواچ، آدیداس، ریباک و… را می‌توانید در این مرکز تجاری پیدا کنید.

 

ساحل سنگی بام لند

از کنار شهربازی که عبور کنید، به ساحل سنگی دریاچه چیتگر می‌رسید. ساحلی که مقداری از حس کنار ساحل دریا بودن را با خود به همراه می‌آورد. در این ساحل خبری از موج‌های دریا نیست و تجربه یک دریای واقعی را با خود به همراه نمی‌آورد. ولی با این حال در کنار ساحل بودن لذت خاص خودش را دارد. در کنار ساحل سنگی بام لند تهران می‌توانید بشینید و از نسیم خنکی که از سمت دریاچه می‌آید لذت ببرید. حتی اگر بخواهید امکان پیک نیک در این ساحل سنگی هم وجود دارد. هرچند نمی‌توانید با وسایل پیک نیک ورودی اصلی بام لند عبور کنید. اگر قصد پیک نیک را دارید از ورودی‌های دیگر استفاده کنید و خود را به ساحل سنگی دریاچه چیتگر برسانید.


پیاده روی در بام لند

کسانی که با هیجان، خرید و رستوران میانه خوبی ندارند و می‌خواند از طبیعت لذت ببرند، باید پیاده روی را انتخاب کنند. پیاده روی در کنار سواحل دریاچه چیتگر و باملند آن‎‌قدر ارزش دارد که حتی از شرق تهران هم فقط برای پیاده روی به باملند بیایید. وقتی یک طرف شما دریاچه چیتگر باشد و طرف دیگران ساختمان‌های زیبای باملند، چرا باید فرصت پیاده روی در این منطقه زیبا را از دست بدهید؟ تنها کافی است تا وارد مسیرهای پیاده روی بشوید. علاوه بر پیاده روی مسیر دوچرخه سواری دریاچه چیتگر هم پیشنهاد خوبی برای شما است تا علاوه بر آب و هوای خوش دریاچه چیتگر از تماشای پرندگان دریاچه و چشم انداز‌های اطراف هم لذت ببرید.

شهربازی چیتگر

شهربازی چیتگر که انتهای سمت راست بام لند قرار گرفته با بازی‌های جذابی مانند چرخ و فلک، ماشین برقی، ماشین کوبنده و… محل مناسبی برای علاقمندان به هیجان و بازی‌های هیجان انگیز و رقابتی است. این شهربازی که با نام سرزمین شگفت انگیز دریاچه شهدای خلیج فارس هم شناخته می‌شود، با تجهیزاتی ایمن و استاندارد که از کشورهای آلمان، هلند و ایتالیا خریداری شده، یکی از بهترین شهربازی‌های تهران است که شور و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد.از بازی های موجود در این شهربازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • واقعیت مجازی زاویه
  • سقوط آزاد با بتمن کلاب بام لند
  • کلوپ ماهیگیری
  • قایق سواری
  • پیست پاتیناژ بام لند
  • فوتبال حبابی بام لند
  • فوتبال انسانی
  • شهربازی کیدز گاردن

 

جاذبه های اطراف بام لند

فقط باملند نیست که در اطراف دریاچه چیتگر خودنمایی می‌کند. منطقه ۲۲ شهرداری تهران محل بسیار مناسبی برای تفریح است. بسیاری از این مراکز تفریحی در اطراف بام لند قرار دارند.  بهتر از بدانید که در اطراف بام لند چه مراکز تفریحی دیگری هم قرار دارد. باغ وحش ارم، شهربازی ارم، پارک جنگلی چیتگر، پارک جوانمردان و آبشار تهران از دیگر مراکز تفریحی مهم در اطراف بام لند هستند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

آدرس بام لند تهران و مسیر دسترسی

برای رفتن به بام‌لند می‌توانید هم از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنید و هم از وسیله نقلیه عمومی. برای رفتن به مرکز تجاری بام لند با خودروی شخصی باید اتوبان همت را ادامه داده و به بزرگراه شهید خرزای برسید و از خروجی «کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس» در شهید خرزاری خارج شوید. از آنجا به راحتی می‌توان مرکز خرید بام‌لند را پیدا کنید.

اگر قصد رفتن به بام‌لند با وسایل نقلیه عمومی را دارید، می‌توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید. اگر در مترو هستید، کافیست تا در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید و از آن‌جا و با استفاده از تاکسی‌های خطی، خود را به خیابان هوانیروز و بام‌لند برسانید. با اتوبوس هم می‌توانید به بام‌لند بروید. کافی است تا خط از ۳۲۳ اتوبوس رانی که از پایانه آزادی به سمت شهید باقری فعالیت دارند را سوار شوید و در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شوید. این ایستگاه در نزدیکی میدان موج قرار گرفته و با چند دقیقه پیاده‌روی به راحتی به بام‌لند می‌رسید.

آدرس بام لند تهران: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج

 

ساعت کار باملند

ساعات کار باملند معمولا از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ است.  اما بام‌لند به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری تهران ساعت کاری انعطاف پذیری دارد. کافه‌ها و رستوران های بام لند که صبحانه سرو می‌کنند، اولین مراکزی هستند که در باملند فعالیت خود را شروع می‌کنند. این رستوران‌ها معمولا ساعت ۸ صبح باز هستند و معمولا تا ساعت ۱ بامداد هم باز هستند.

 

سوالات متداول درباره حضور در بام لند

در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به بام لند  پاسخ داده شده است.

۱- آیا برای استفاده از خدمات بام لند نیاز به رزرو قبلی است؟

برای استفاده از برخی امکانات تفریحی بام لند مثل فوتبال انسانی در ایام تعطیل و آخر هفته‌ها هماهنگی از ۴۸ ساعت قبل الزامی است و در صورت عدم هماهنگی امکان سرویس دهی وجود ندارد. در باقی امکانات تفریحی هم بهتر از از ۴ ساعت قبل هماهنگی­های لازم را انجام دهید.

۲- آیا استفاده از امکانات شهر بازی هزینه جداگانه هم دارد؟

بله، در صورتی که تمایل به استفاده از دیگر امکانات این مجموعه مثل نقاشی روی صورت، عکاسی از کودکان یا خرید از بوفه با هزینه جداگانه در محل پرداخت می­شود.