تا

%0

تخفیف

کافه تقاطع

سهروردی

286 خرید تا امروز

4.3

4 نظر

درباره کافه تقاطع

کافه تقاطع، تقاطع قهوه تلخ و حرف های شیرین است. کافه تقاطع یکی از آن کافه های دنجی هست که حتما باید رفت، نوشیدنی های آن را چشید و لذت برد. البته کافه تقاطع فقط در نوشیدنی های خوشمزه اش خلاصه نمی شود. شما باید حتما انواع کیک، بستنی، شیک، صبحانه و غذاهای کافه تقاطع را نیز امتحان کنید. این کافه دنج با منوی خوشمزه خود یک پیشنهاد عالی برای همه ذائقه ها در هر زمانی از روز است.

کافه تقاطع کافه ای ویژه برای چشیدن طعم واقعی انواع هست. استفاده از با کیفیت ترین قهوه های موجود و باریستای فوق العاده حرفه ای ترکیبی عالی برای همه علاقمندان به قهوه است. همچنین دمنوش های این کافه در هر روز سال و چه در هوای گرم و یا هوای سرد، دلچسب هستند. اگر اهل صبحانه در بیرون از خانه هستید صبحانه های کافه تقاطع را حتما امتحان کنید.

کافه تقاطع با دکورایسونی زیبا حس گرمی و صمیمیت را به شما منتقل می کند مکانی بسیار مناسب برای قرارهای خاص و دو نفره شما ست و نوای آرامش بخش موسیقی ای که همیشه در کافه تقاطع در حال پخش است این گرما را دو چندان می کند

کافه تقاطع 30 نفر گنجایش دارد. حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده ندارد و با امکاناتی نظیر پارک راحت و اینترنت بی سیم یک پیشنهاد جذاب برای سپری کردن ساعات پر از ارامش است. تخفیف های بی نظیر کافه تقاطع را از دست ندهید...

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

سهروردی جنوبی، تقاطع خیابان مطهری، پلاک ۲۲۴

چگونه می توانم از تخفیف کافه تقاطع استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه تقاطع باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!