تا

%0

تخفیف

باشگاه انقلاب

اوین

31167 خرید تا امروز

4.3

498 نظر

درباره باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب تهران یکی از مجهزترین باشگاه ‌های ورزشی  تهران است که در آن می‌توان انواع فعالیت‌های ورزشی را انجام داد. همانطور که می‌دانید، ورزش منظم برای سلامت ذهن و بدن مفید است. ورزش کردن نه تنها انرژی را افزایش می‌دهد، توده عضلانی بدون چربی را افزایش می‌دهد، خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهد و به افراد در تناسب اندام و مدیریت وزن کمک می‌کند. علاوه بر این، ورزش خلق و خو را بهبودمی‌بخشد و در طول عمر بیشتر تاثیر دارد. داشتن این همه مزایا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

اگر شما هم دوست دارید از مزایای بسیار ورزش بهره‌مند شوید و به دنبال باشگاه ورزشی که انواع فعالیت‌های ورزشی را پوشش بدهد، هستید، باشگاه انقلاب تهران یک انتخاب عالی و مناسب است. در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی جامع باشگاه انقلاب تهران و امکانات آن می‌پردازیم، تا انتهای مطلب با بلاگ تخفیفان همراه شوید.

معرفی باشگاه انقلاب تهران

باشگاه انقلاب یکی از مجموعه‌های ورزشی در شمال تهران است که با یک میلیون متر مربع وسعت در بهترین نقطه پایتخت قرار گرفته است. این مجموعه در سال ۱۳۳۷ و در دوره پهلوی فعالیت خود را آغاز کرد. باشگاه انقلاب تهران در دوره پهلوی مساحتی حدود ۱۳۰ هزار متر مربع داشت و در ابتدا به صورت خصوصی فعالیت می‌کرد و عموم مردم نمی‌توانستند از امکانات آن استفاده کنند و به عضویت باشگاه انقلاب درآیند.

در حال حاضر این مجموعه فضاهای گوناگونی دارد. نیمی از وسعت آن پوسیده از فضای سبز و بخش‌های دیگر آن فضاهای سرپوشیده و روزباز مختص ورزش کردن هستند. باشگاه انقلاب تهران امکانات ورزشی متعددی دارد و امروزه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود. لازم به ذکر است علاوه بر مکان‌های مناسب ورزش، ساختمان آکادمی ملی المپیک و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این مجموعه قرار گرفته است.

امکانات باشگاه انقلاب

همانطور که گفتیم باشگاه انقلاب تهران امکانات زیادی دارد و انواع فعالیت‌های ورزشی در این مجموعه فعال هستند. این مجموعه ورزشی چند بخش محبوب دارد که بیشتر افراد به آن علاقه دارند. بخش‌هایی مثل جاده تندرستی، زمین گلف، تنیس، استخر در بین ورزشکاران طرفدارن زیادی دارد.

تا قبل از انقلاب این ورزش مخصوص افراد درباری و حکومتی بود، اما امرزوه می‌توانید با عضویت در باشگاه انقلاب یا خرید بلیط زمین گلف به انجام این ورزش مشغول شوید. این زمین بازی فضای بسیار مناسبی دارد و دورتا دور آن را فضای سبز و درختان بلند قرار دارد.

بولینگ

یکی دیگر از امکانات باشگاه انقلاب تهران سالن بولینگ است. این سالن بولینگ بسیار مجهز است و طراحی آن برگرفته از سالن‌های بادی کشور ایتالیاست. سالن بولینگ انقلاب ۲۴ خط دارد و در آن فروشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بولینگ هم وجود دارد.

زمین گلف 

زمین گلف باشگاه انقلاب در ضلع غربی این مجموعه قرار دارد. این زمین در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد و ۶۲ هکتار مساحت داشت. بعد از انقلاب و در سال ۱۳۷۲ مساحت آن به ۴۴ هکتار تغییر پیدا کرد. زمین گلف باشگاه انقلاب تهران دارای سیزده میدان و یک زمین رنج گلف است.

سالن بدنسازی بانوان

این سالن ورزشی مختص بانوان است که ۲۵۰۰ متر فضای داخلی و ۷۰۰ متر فضای باز دارد. سالن‌های ورزشی این سالن شامل ایروبیک، بدنسازی و سالن بهداشتی، آرایشی است که خدماتی مثل ماساژ، خدمات پوستی و آب درمانی ارائه می‌دهد.

جاده تندرستی

یکی از بخش‌های محبوب و پرطرفدار در باشگاه انقلاب، جاده تندرستی است. این جاده مختص پیاده‌روی است و اکثر تهرانی‌ها برای پیاده‌روی در فضای دلنشین و آب و هوای مناسب، باشگاه انقلاب را انتخاب می‌کنند.

جاده تندرستی ۲۵۰۰ متر طول دارد و تمام مسیر آن پوشیده از درختان کهنسال و زیباست. در جاده تندرستی علاوه بر پیاده‌روی امکان دویدن نیز وجود دارد و با توجه به شیب مناسبی که دارد مسیر آن برای تمام سنین مناسب است. با توجه به اینکه مسیر جاده تندرستی فقط برای دویدن و پیاده‌روی است امکان عبور دوچرخه یا اسکیت در آن وجود ندارد و برای استفاده از جاده تندرستی باید حق عضویت آن را بپردازید.

تنیس

مجموعه تنیس باشگاه انقلاب یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود. مساحت این زمین تنیس ۸۲۸۰ مترمربع است که دارای هفت استادیوم تنیس و ۳۰ زمین روباز خاکی است. استادیوم‌های تنیس باشگاه انقلاب به گونه‌ای طراحی شدند که شما می‌توانید همزمان چهار زمین تنیس که در آن مسابقه برگزار می‌شود را تماشا کنید و این زمین‌ها از طریق تونل به هم متصل هستند.

اسکواش

باشگاه اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد و در ضلع شمالی و مجاورت زمین فوتبال چمن مصنوعی قرار دارد. این سالن اسکواش ۶۰۰ متر مربع مساحت دارد که شامل یک طبقه همکف و نیم طبقه است. طبقه همکف ۵ سالن اسکواش، چهار ردیف مخصوص تماشاگر، فروشگاه لوازم ورزشی، کافه، رستوران و بوفه دارد. در طبقه بالای سالن اسکواش باشگاه انقلاب، سالن ورزش‌های رزمی مثل تکواندو و کیک بوکسینگ قرار گرفته است.

به طور کلی رشته‌های ورزشی متعددی در باشگاه انقلاب تهران وجود دارند و برخی از آن‌ها که هر کدام سالن جداگانه دارند، شامل سالن ورزش‌های رزمی، سالن اسکیت، تیراندازی، صخره نوردی ،پدل، بدمینتون، بسکتبال، تیروکمان، فوتسال، فوتبال، والیبال، پینگ پنگ، ژیمناستیک و پینت بال است.

استخرهای باشگاه انقلاب

یکی از بهترین تفریح‌هایی که می‌توانید در باشگاه انقلاب دنبال کنید، استخر است. استخرهای متعددی ویژه آقایان و بانوان در باشگاه انقلاب وجود دارد که هر کدام امکانات خاصی را ارائه می‌دهند. استخرهای فعال در مجموعه ورزشی انقلاب شامل استخر بانوان و آقایان آفتاب، استخر سرپوشیده و روباز بانوان باشگاه انقلاب، استخر چهار فصل آقایان باشگاه انقلاب است.

آدرس باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب تهران در بزرگراه آیت الله رفسنجانی و ابتدای خیابان ولیعصر قرار دارد. درب جنوبی مجموعه ورزشی انقلاب در اتوبان آیت الله رفسنجانی، درب شرقی در مجاورت پارک ملت، درب غربی در خیابان سئول و درب شمالی آن در خیابان نمایشگاه بین‌المللی قرار گرفته است. از طریق وسایل نقلیه عمومی هم امکان رفتن به باشگاه انقلاب وجود دارد و می‌توانید با استفاده از بی آر تی خط هفت و پیاده شدن در ایستگاه نیایش به این مجموعه بروید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

-

روزهای سرویس‌دهی :

-

آدرس :

خیابان ولیعصر-اتوبان نیایش-مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

چگونه می توانم از تخفیف باشگاه انقلاب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باشگاه انقلاب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!