آژانس مسافرتی آرمین پرواز

به مدت محدود

برای اطلاع از تخفیف های جدید در خبرنامه عضو شوید

ویژگی های آژانس مسافرتی آرمین پرواز

تور یکروزه دریاچه پاییزی چورت از آژانس مسافرتی آرمین پرواز تنها با پرداخت ۷۵۰۰۰ تومان اما با ارزش ۱۳۰۰۰۰ تومان (۴۲% تخفیف)

• تور یکروزه دریاچه پاییزی چورت
  • لطفا قبل از خرید حتما با آژانس جهت هماهنگی تماس حاصل فرمایید.
  • تاریخ های اجرا : ۳۰ مهر / ۷ آبان / ۱۴ آبان / ۲۱ آبان
  • محل حرکت : میدان آرژانتین
  • ساعت حرکت : ۳:۳۰ صبح
  • گشت ها : بازدید از دریاچه زیبای چورت
  • خدمات : صبحانه در هتل 5 ستاره لوکس / نهار در دل جنگل / عصرانه / بیمه / لیدر /  اتوبوس توریستی سیستم دار درجه A / نیسان

• آرمین پرواز : 02188506450

بــــن تـــخــفــیــف
  • زمان استفاده: روز حرکت
  • عدم محدودیت در خرید
  • برای خود و دوستانتان خرید کنید.
  • هر تخفیفان ویژه یک نفر

• حتما بعد از خرید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید
  • شماره تماس: 88178155-88178162-88178173-09197307058-88506450
  • پشتیبانی 09211956224
  • لطفا جهت هماهنگی با شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید.
  • هماهنگی پیش از مراجعه الزامی می‌باشد.

• لطفا کد تخفیفان خود را به همراه داشته باشید.

همراه داشتن پرینت تخفیفان الزامی است

زمان استفاده: از 1395/7/30 تا 1395/8/21
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: با هماهنگی
روزهای سرویس‌دهی: با هماهنگی
تلفن تماس: 88178155-88178162-88178173-09197307058
آدرس: مطهری - سهروردی شمالی - پلاک ۲۷۰

آژانس مسافرتي آرمين پرواز

دریاچه فوق العاده زیبای چورت در شمال شرقی مازندران قرار دارد. محلی های های این منطقه به آن دریاچه میانشه می گویند. جالب است بدانید این دریاچه در سال ۱۳۲۰ بر اثر رانش زمین در منطقه شکل گرفته و چون چشمه ای در این مسیر قرار گرفته بود باعث تشکیل این دریاچه شده است. این دریاچه در تمامی فصل های سال دارای زیبایی منحصر بفرد است ولی در فصل پاییز رنگ و روی دیگری دارد. دور تا دور این دریاچه را درخت های زیبا که رنگ پاییزی به خود میگیرند فراگرفته است. با تور های آرمین پرواز همراه شوید...

پرسش و پاسخ
14 دیدگاه
تورج زینالی 1395/8/4 07:34
من تور باداب سورت این آژانسو گرفتم همه چیز بی نظیر بود
واقعا منظره بسیار قشنگی بود
1395/8/4 08:05
تورج عزیز سلام
از اينکه تجربه ي خود را در اختيار ديگر دوستان قرار مي دهيد سپاسگزاريم .
- - 1395/8/4 07:37
من با پسرم به این تور رفتیم به نظرم این جور تورهای یک روزه به درد سن های جوان میخوره البته همه جوان بودن و جو بسیار دوستانه بود خود مسئول تورهم خیلی دقیق حواسش به تور بود و اصلا نذاشت چیزی مارو اذیت کنه
1395/8/4 07:58
دوست عزیز سلام
خرسندیم که توانسته اید اوقات خوشی را در این سفر سپری کنید.
با تشکر
-- -- 1395/8/4 07:40
هتل 5ستاره نبود ولی خیلی خوب بود خوش گذشت
1395/8/4 07:55
دوست عزیز سلام
از اینکه تجربه ی سفر خود را در اختیار دیگر دوستان قرار دادید سپاسگزاریم.
لیلا خطیب 1395/8/4 07:42
اولین بار بود به این تور رفتیم من و همسرم مناظر عالی بود
مخصوصا مه اول صبحش که خیلی عالیه
در صمن نیازی به پرینت کوپن هم نبود فقط کدها رو تو گوشی به مسئول تور نشون بدید

1395/8/4 07:53
لیلا جان سلام
از اینکه توانستیم سهمی در ثبت خاطرات خوش شما داشته باشیم، خوشحالیم.
با سپاس از حمایت شما
مهدی 1395/8/3 05:58
سلام
من هم در تور 1395/7/30 حضور داشتم و تر جیح میدم از جنبه های مختلف این تور رو مورد ارزیابی قرار بدم:
1) در مورد مسیر تور باید بگم که برای من عجیبه که چرا از تهران رفتیم سمنان و از اونجا به استان مازندران که همین موضوع با عث شد که با اینکه ساعت 3/15 صبح از تهران حرکت کردیم، ساعت 1/30 به چورت رسیدیم که البته نیم ساعت هم برای صبحانه و یک ربع برای سرویس بهداشتی توقف داشتیم که این یعنی ما بیش از 10 ساعت تو راه رسیدن به مقصد بودیم که حدس خودم اینه که چون تور چند نفری رو از سمنان ثبت نام کرده بود بیشتر از 30 نفر دیگه رو به این زحمت انداخت.
2) در موردپذیرایی صبحانه، صبحانه رو در سمنان، نه در یک هتل 5 ستاره که در تبلیغ دیده بودیم بلکه در جایی به اسم گوت که مال که به نظر یه مجموعه تفریحی بود خوردیم که خوب طبعاً بسیار متفاوت از یک صبحانه 5 ستاره بود و بیشتر میشه اسم صبحانه معمولی رو روش گذاشت.
3) در مورد تور لیدر، با توجه به سن کم شخصی که خودش رو تور لیدر معرفی میکرد، رفتارهای ناپخته و بعضا توهین آمیزی رو شاهد بودیم من جمله اینکه به نظرم هر کس در حفظ اسرار حریم شخصیش مختاره و اصرار به سر در آوردن از اونها شایسته نیست و رفتارهای ناشایست اعم از شوخی های نا متعارف و بازی هایی که مناسب جمع هایی که کمتر با هم آشنایی دارند حتی اگر برای یکی از شرکت کنندگان در تور هم آزار دهنده بوده باشه از هر کسی که سر بزنه، از لیدر نباید.
4) در مورد هماهنگی ها ساعت حرکت خوب تنظیم شد و به موقع حرکت کردیم، برنامه مشخص زمانی در مورد اینکه چه در انتظارمون خواهد بود منجمله اینکه چه ساعتی خواهیم رسید و چقدر توقف خواهیم داشت و... که شاهد بودم که در تورها در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره در کار نبود از جمله اینکه مثلاً ناهار رو که قرار بود ساعت 2 جمع بشیم و بخوریم، به حدود ساعت 3 کشید یا بخشی از مسیر رو که با نیسان طی کردیم، زمان بازگشت، نیسانی در کار نبود و بعد از یک ساعت انتظار در سرما پیاده شروع به حرکت در جنگل تاریک کردیم که حداقل آزار سرما رو کمتر حس کنیم و وقتی هم که نیسانها که لیدر گروه مدعی بود که در اختیار بوده اند و سر خود رفته اند بالاخره اومدن و به محلی که از اتوبوس پیاده شده بودیم رسیدیم، اتوبوسی در کار نبود که متوجه شدیم که راننده که دیده هوا تاریک شده و طی مسیر تو تاریکی خطرناکه محل رو ترک کرده و مجبور شدیم که دوباره بعد از مدتی چک و چونه و دعوا بین لیدر تور و راننده های نیسان تا جاده اصلی دوباره با نیسان بریم و در عدم هماهنگی تور با پیمانکارانش همین بس که تیکه دومی که با نیسان رفتیم رو به خاطر لجبازی با تور، راننده ها کارت به کارت رو قبول نکردن و شرط پرداخت نقدی گذاشتن که خوب خودتون شرایطی رو که یکی از دست اندرکاران تور از افراد حاضر میخاد که اگه کسی 50 هزار تومن نقد داره بده چون ما کم داریم رو تصور کنید.
5) در مورد تعهد برگزار کنندگان حرکت شایسته ای رو به محض اینکه متوجه ترک محل بدون هماهنگی توسط نیسانها شدند لیدر تور به نمایندگی از تور اعلام کرد که برای جبران، شام خواهند داد که این اتفاق نیفتاد.
7) در مورد مسئولیت پذیری همین بس که بعد از این اتفاقات تور لیدر بین جمع اومد و گفت که من فقط تور لیدرم و هماهنگیها کار من نبوده که شاید در صورت مسئولیت پذیری به نمایندگی از تور، باعث تسکین شرکت کنندگان میشد.
8) در مورد مقصد باید بگم که برای من تجربه بصری فوق العاده ای بود و انقدر این دریاچه و محیط اطرافش زیبا بود که هر چه نگاه میکردم انگار دارم به کارت پستال نگاه میکنم.
9) به عنوان جمعبندی تصور میکنم تفاوت حرفه ای ها با متوسط ها در توجه به جزئیاته حالا بگذریم از اینکه حرفه ای ها و متوسطها هر دو کار اصلی رو که باید برای مشتریانشون انجام بدن رو درست انجام میدن. به نظرم شایسته تر بود اگر قبل از همراه کردن بیش از 40 نفر برای یک تور، دیسکاوری و هماهنگی های درستی قبلتر انجام میشد تا شرکت کنندگان مکرراً سورپرایز نشن. به نظرم اینکه سعی کنیم با سرگرم کردن و ایجاد محیط شاد به حضار تور خوش بگذره خوبه اما مقدم بر اون، هماهنگی هاییه که پایه تمام چیزها در برگزاری توره.
امیدوارم که بدون سوگیری نقدی منصفانه از این تور کرده باشم
توصیه ای مبنی بر اینکه در این تور شرکت بکنید یا نه ندارم چرا که شاید کسانی باشند که چنین مخاطراتی براشون جذاب باشه
1395/8/3 06:17
از اینکه توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم خوشحالیم،
سپاس از اعتماد شما
میلاد خلیلی 1395/8/4 07:29
دوستان حتما لباس گرم داشته باشید این فصل خیلی سرد میشه من سال گذشته با این تور سفر کردم خاطره خیلی خوبی بود امیدوارم به شما ها هم خوش بگذره
1395/8/4 08:12
میلاد عزیز سلام
از اینکه تجربه ی سفر خود را در اختیار دیگر دوستان قرار دادید از شما متشکریم.
سپاس از انتخابتان
با تشکر
وحیده بابائی 1395/8/4 07:07
سلام
ما برای 7مهر از این تور استفاده کردیم خیلی خوب بود ولی ساعت حرکتش خیلی زود بود 3:30صبح!!!
دریاچه هم تو این فصا عالی بود توصیه میکنم حتما به این تور تشریف ببرید و استفاده کنید
1395/8/4 08:21
وحیده جان سلام
خوشحالیم که از سفر خود لحظات خوبی را به یاد خواهید داشت.
با سپاس از شما
آنا نوجوان 1395/8/4 07:23
سلام به تخفیفانی های عزیز
تقریبا بی نقص بود هرچی هم که نوشته شده بودن تو شرایط، اجرا شد فقط میتونم بگم اون تیکه نیسان سواریش عالی بود :-)
حتما این تورو تجربه کنید
1395/8/4 08:28
آنا جان سلام و وقت به خیر
خوشحالیم که سفر خوبی را تجربه کرده اید و رضایت شما را جلب نموده ایم.
با تشکر از انتخاب شما
- - 1395/8/4 07:13
ما 3نفری ماه گذشته رفتیم چورت. همه چی عالی بود فقط صبحانه رو دیر خوردیم سر موقع رفتیم سر موقع هم برگشتیم مرسی تخفیفان
1395/8/4 08:41
تخفیفانی عزیز سلام
از اینکه از این تخفیف استفاده کردید و رضایت دارید، بسیار خرسندیم.
از حمایت شما سپاسگزاریم .
مهشید محسنی 1395/8/4 07:15
توره خیلی خوبی بود فقط حواستون باشه حتما 2دست لباس و کفش با خودتون ببرید ممکنه هوا بارونی باشه
درضمن ممنون از آقای خسروانی لیدر محترم تور بسیار بسیار زحمت کشیدند
1395/8/4 08:39
مهشید عزیز سلام
از اينکه تجربه ي خود را در اختيارمان قرار دادید سپاسگزاریم .
با تشکر از حسن انتخابتان
محمد فلاح 1395/8/4 07:21
من خیلی سریع از تخفیفان خرید کردم بعد زنگ زدم به آزانس اطلاعات منو گرفتن و هماهنگیو انجام دادن بی دردسرترین توری بود که تا حالا دیدم
1395/8/4 08:37
محمد عزیز سلام
از رضایت و خشنودی شما خرسندیم.
از اینکه نظر خود را با ما و سایر دوستان در میان گذاشتید بسیار از شما سپاسگزاریم
سجاد 1395/8/3 04:06
سلام به دوستان.من این تور رو در تاریخ ۹۵/۷/۳۰ رفتم که میشه گفت همه چیز عالی بود به جز هماهنگی لیدر گروه با راننده های نیسان که حدود ۲ساعت سفر رو طولانی تر کرد.
ضمنا بدونید که تا نزدیکی دریاچه با اتوبوس میرید،و حدود ۴۰دقیقه اخر مسیر رو باید پشت نیسان باشید.لباس گرم(بادگیر برای سر و صورت )حتما همراه داشته باشید.
اگر با این شرایط مشکلی ندارید، قول میدم بهتون خیلی خوش میگذره
1395/8/3 04:53
سجاد عزیز سلام
از اينکه تجربه ي خود را در اختيار ديگر دوستان قرار مي دهيد سپاسگزاريم .
بازیابی کلمه عبور
یا
با اکانت یاهو وارد شوید با اکانت گوگل وارد تخفیفان شوید با اکانت فیسبوک وارد تخفیفان شوید با اکانت توییتر وارد تخفیفان شوید