تا

%0

تخفیف

کافه گلزار

لشگر

496 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه گلزار

دمنوش های آرام بخش نوشیدنی فوق العاده ای است. 

در این روزها چه چیزی بهتر از رفتن به فشم و استفاده از طبیعت بکر این شهرستان . قدم زنی و دیدن منظره های بی نظیر و البته  تنفس هوایی پاکیزه قطعا خاطره ایست بی نظیر . در کنار همه این دلخوش های پیدا کردن کافه ای برای نشستن و گپ زدن با عزیزان می تواند این سفر را خاطره انگیز کند

کافه گلزار نو از کافه های زیبای جاده فشم می باشد. فضایی با طراحی نو و زیبا با صندلی هایی راحت و تابلوهای با طرح صورت که در اطراف کافه زده شده است  و البته منظره فوق العاده ای که این کافه از داخل مشرف به ان است لذت گذراندن ساعاتی در آنجا را دوچندان می کند . منوی متنوع کافه گلزار نو می تواند هر سلیقه ای را راضی کند . دمنوش های این کافه طعم و عطر واقعی دمنوش را دارد و میتواند آرامشی وصف نشدنی ایجاد کند. اگر هم از کسانی هستید که از کشیدن قلیان لذت می بردید قلیان هایی با طعم های متنوع برای شما در این کافه وجود دارد .  

پرسنل کافه گلزار نو مانند منطقه ای که در آن خدمت رسانی  می کنند مثال زدنی و برخوردی فوق العاده دارند . کیفیت دمنوش های سرو شده در این کافه باعث برگشت دوباره شما به انجا می شود .

کافه گلزار برای پذیرایی از 100 نفر ظرفیت دارد و پرسنل آن می توانند در این فضای زیبا و منظره ای چشم نواز خازره ای خوبی برای شما ایجاد کنند .

برای رسیدن به کافه گلزار نو در کیلومتر 4 جاده فشم توقف کنید و براحتی کافه گلزار نو را بیابید .

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ تا ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی چهارشنبه

آدرس :

کیلومتر 4 جاده فشم، رستوران گلزار نو صفری

چگونه می توانم از تخفیف کافه گلزار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه گلزار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!